Skip to content
Drift Direct Shop

Drift Direct Shop Reviews

driftdirectshop.com
Is this your business?
What is your customer experience with Drift Direct Shop?

Drift Direct Shop Overview

The generated data is based on reviews and questionnaires provided by PissedConsumer.com users.

AI insights based on reviews
Rating Distribution

Drift Direct Shop has a 1.1 star rating from 18 customer reviews and overwhelmingly negative sentiment; consumers report poor experiences and 100% unfavorable ratings.

Key Takeaways for Future Customers

  • Drift Direct Shop reviews warn about receiving wrong or low quality items.
  • Many customers request a refund and report poor customer service and billing issues.
  • Some users report unable to stop subscription or auto-ship charges.

Negative Feedback / Risk Areas

  • Frequent wrong item shipped and product mismatch complaints.
  • Refund delays or no response from customer service.
  • High price level for perceived low quality and billing concerns.

Positive Feedback

Some reviewers note product display on the site appears good, though delivered items differ.

View full overview ›

Media from reviews

Drift Direct Shop - The item I was ordered didn't came but instead of that a belt chappal...
Drift Direct Shop - Wrong material dispatchedDrift Direct Shop - Wrong material dispatched - Image 2Drift Direct Shop - Wrong material dispatched - Image 3Drift Direct Shop - This site is completely fake friends......they delivered me worst...Drift Direct Shop - Very bad productDrift Direct Shop - The shoe is different which I ordered. How can I replace it.
View all media ›

Turn one complaint into a collective action

PC collective complaint

A Collective Complaint helps you unite consumers dealing with the same issue, such as wrong charges, unexpected fees, damaged items, or misleading promises. It goes beyond a single review by growing stronger with every signature, making it harder to ignore. Once you reach 20 supporters, we’ll send it to the company to encourage a response.

Start Collective Complaint
Show reviews that mention
order item shoes customer return money website number delivery sandal
Filter review
Sort by
Anonymous
map-marker Salem, Tamil Nadu

I have purchased a Chappel in drift direct shop. My order number is

AI Highlights
  • - I ordered a chappal from drift direchop but received a different, low-quality one.
  • - Order number is 3dDzE5-278*****; please provide the exchange procedure.

I have ordered a chappal in drift direchop .my order number is 3dDzE5-278***** but I received other bad quality Chappel. Instead of ordered Chappel.

What is the procedure to change my Chappel. I think this is a cheating company if you are not giving the irdered material , I will file the case against your company name.

User's recommendation: Pl. Don't buy any materials from drift direct shop, because this is cheating company.

View full review
Ann M Qiv
map-marker Melbourne, Florida

Unable to stop subscription

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

There are directions to stop the subscription, but it never works. I like the product, but need to stop it due to financial constraints. BTW, nobody answers the phone.

Preferred solution: Stop my subscription

User's recommendation: Don’t buy this product. You can never stop it!

View full review
Resolved
Seerat K Oya

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Ipswich, England

Resolved: Waste of money

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Low quality product; a waste of money.
  • - Spent 600 rupees; will report brand.
  • - Advise never to buy again; close the company.
Drift Direct Shop - Waste of money
Updated by user Jun 07, 2025

Company fixed the issue and I have been provided with full refund. Give me my full refund and take this bawasir product with you.

Original review Jun 07, 2025

Low quality, very waste of money. I will report you, you *** *** Very bad.

I will complain about your brand. Waste of my 600 rupees. Bad. Go and eat some cow dung.

Never buy anything from you, *** dogs. I recommend never buy anything from these *** bastards. Hate you.

Close your company. Stop making people fools.

Loss:
$599
Pros:
  • There are no pros
Cons:
  • Waste of my money

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Never buy this bad thing

View full review
2 comments
Tramon Tuq

bro pls lemme know if u got refund or not

Tramon Tuq

How did u get a refund? Can I please get their contact number

View more comments (1)
Resolved
Chandu Y Bvq

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Resolved: Wrong products

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Drift Direct Shop - Wrong products
Drift Direct Shop - Wrong products - Image 2
Drift Direct Shop - Wrong products - Image 3
Contains 1 confidential file for company representatives

Wrong products What can you do to solve this problem? This is not what I had ordered Something was shown when I placed the order and something else was delivered

View full review
Ananta W

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

You have send a different and low quality shoes instead of which we ordered

Drift Direct Shop - You have send a different and low quality shoes instead of which we...
Drift Direct Shop - You have send a different and low quality shoes instead of... - Image 2

We have order shoes for rains, and you have send the low quality product to us instead of which we had ordered

Loss:
$600

Preferred solution: Full refund

View full review
Resolved
Mahesh G Vio

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Resolved: Wrong item send

Drift Direct Shop - Wrong item send
Updated by user Jun 30, 2025

Company fixed the issue and I have been provided with product or service ordered. Return back sandal which send to me or refund my amount. Please send the original product to all customers.

Updated by user Jun 22, 2025

Don't buy anything from this website it's fraud

Original review Jun 07, 2025

Totally different product sent please take this back and refund my amount else send me the same product that I have selected

Preferred solution: Full refund

View full review
Vrushank M

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Wrong product

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - -I received the wrong product.
  • - -The item is worth 200.
  • - -I can't reach support or get email replies.
  • - -Please email me soon or I may take legal action.
Drift Direct Shop - Wrong product
Drift Direct Shop - Wrong product - Image 2

I received the wrong product, and it is worth only 200. I am unable to contact your customer support, and I have not received any response to my emails either.

Please get in touch with me via email as soon as possible. If I do not receive a response soon, I will be forced to take legal action against your website.

Loss:
$600

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: I received the wrong product, and it was worth only ₹200. The support team has not responded to my emails, and I have not been able to contact them. Be careful before ordering from this website — their service and response are very poor. I do not recommend shopping here.

View full review
Prashanta S Zup

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Bengaluru, Karnataka

Very Bad experience. I just one shoe Order no DDS 175378. IT'S totally different shoe which 8 Ordered. I want the replacement. Please guide how to replace

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Drift Direct Shop - Very Bad experience. I just one shoe Order no DDS 175378. IT'S...
Drift Direct Shop - Very Bad experience. I just one shoe Order no DDS 175378.... - Image 2

This shoe is not that shoe which I ordered.

I totally embarrassed by receiving this material. Kindly change my shoe as soon as possible.

User's recommendation: I'll never recommend anybody to purchase anything from this DRIFT DIRECT SHOP

View full review
1 comment
Guest

I want to return n refund money the shoe was totally different and size is too small. Where can I return n refund my money?

Muthu Kumar Noj

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Wrong product received

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Drift Direct Shop - Wrong product received
Contains 1 confidential file for company representatives

Wrong product received

Ordered product not received

Call me to this number

984187****

DDS200775 ORDER ID

KINDLY REPLACE OR REFUND

Preferred solution: Full refund

View full review
Anand S Prl

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Cheater web site product ordered n product received are totally different

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Drift Direct Shop - Cheater web site product ordered n product received are totally...
Drift Direct Shop - Cheater web site product ordered n product received are... - Image 2
Original review updated Jun 04, 2025

Had ordered for men's stylish casual jenja sandels cost worth 600 but received road side sandels not worth 150.

Loss:
$600
Pros:
  • Product display are good
Cons:
  • Received product are something else

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Pls pls don't buy anything from this site or u will be fooled.

View full review
Saroj D Udf

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Regarding my parcel

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Drift Direct Shop - Regarding my parcel

I ordered rimless power auto focus reading glasses but nothing is visible by then so I want to return that parcel

View full review
Gajanan P Ffn

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Very bad product

AI Highlights
  • - The product was very bad.
  • - Do not buy from the Drift Direct shop.
  • - They show premium products but send low-quality items and charge.
Drift Direct Shop - Very bad product

The product was very, very bad. Don't buy products from the Drift Direct shop.

You are making a fool of your customers by showing premium products on the website and sending quality-less products and charging.

They are getting 600 from us for this product. ?????????

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Don't buy any products from the drift direct shop website

View full review
Connie Vdm

Recieved different order

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Ordered Jenja sandal for Rs 599 but received a sandal.
  • - Image shown did not match the item.
  • - This is unacceptable and has caused loss of trust.
Drift Direct Shop - Recieved different order

We have ordered mens stylish casual Jenja sandal just rs-599. But, recieved a normal sandal.

Which is not at all acceptable. Really I'm pissed off. What is the use of showing on the screen picture of shoe. When sending to customer whatever you like.

How irresponsible. You lost the trust of customer.

User's recommendation: This is fraud. Don't trust it . waste of purchasing when not sending what the customer orderedrequired

View full review

E-commerce Talks

Art for Your Home Not Museums

Art for Your Home Not Museums

Art at home can add a special touch to interior design. In this video interview with Leonid Afremov Studio, we talk about art and the world-known artist, Leonid Afremov. Learn more about the unique technique that makes his paintings so special and how the studio is still in business.

David Afremov
David Afremov

David Afremov is a co-founder of Leonid Afremov Studio, where you can order original oil paintings, canvas, and giclee from the world-renowned artist Leonid Afremov.

Gajanan P Ffn

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

This site is completely fake friends......they delivered me worst product which is not 10 rupees worth.

AI Highlights
  • - The site delivers products different from what is shown.
  • - Shoes from drift shop differ from what is shown.
Drift Direct Shop - This site is completely fake friends......they delivered me worst...

This site is robbing peoples by giving worst product which are completely different tha shown on their site.

The product...shoes delivered by drift shop are completely different which they are showing on their site...

So please don't buy it.

View full review
Anonymous
map-marker Chennai, Tamil Nadu

The item I was ordered didn't came but instead of that a belt chappal was came

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Drift Direct Shop - The item I was ordered didn't came but instead of that a belt chappal...

Fraud instead of sending me 599 rs shoe they sent me this useless chappal please refund my money and take back the chappal

User's recommendation: Don't buy

View full review
Anonymous
map-marker Moradabad, Uttar Pradesh

Wrong material dispatched

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Drift Direct Shop - Wrong material dispatched
Drift Direct Shop - Wrong material dispatched - Image 2
Drift Direct Shop - Wrong material dispatched - Image 3

I had booked 08 no sandle of RS 599/- but I have received 10 no plastic boot of RS 129/-

I want to return my order.

User's recommendation: Never

View full review

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article